Arama

KALİTE POLİTİKASI

Paragraf

KALİTE POLİTİKASI

Umur Kırtasiye A.Ş. olarak tüketicilerimizin ve müşterilerimizin beklentilerini karşılayan veya beklentilerinin üzerinde ürünler sunarak, tüketicilerimiz ve müşterilerimiz her ihtiyaç duyduklarında tercih ettikleri marka ve ürünler olmayı hedefliyoruz.

Ürünlerimizin tasarımı, üretimi, müşteri ve tüketicilerimize teslimat kalitesini belirli standartlar içinde yönetip/yürütüp, sürdürülebilir ve karlı bir şekilde büyümeyi hedefliyoruz.

Bu amaçla tüm Umur Kırtasiye A.Ş. çalışanlarının yapması gerekenler:

  • Ürünlerimizin fikir aşamasından itibaren çeşitli aşamalarda değerlendirip, test ettirip, denetleyip hem Avrupa, hem de Türkiye’ deki standartlarda ve üzerinde ürün güvenliği testlerini başarı ile geçmiş ürünleri tasarlamak ve pazara sunmak,
  • Ürün ve hizmetlerimizin, müşterilerimizin ve tüketicilerimizin satış noktalarına, evlerine, okul veya ofislerine ulaşana kadar ki süreçte yaşadıkları deneyimi sürekli iyileştirmek için çalışmak,
  • Ulusal ve uluslararası şartlara ve standartlara uymak,
  • Kalite Yönetim Sistemlerini sürekli gözden geçirmek, iyileştirmek ve geliştirmektir.

Umur Kırtasiye A.Ş. yönetimi ve tüm çalışanları bu standartlarda ürün ve hizmet sunmak için çalışır ve sürekli gelişme, iyileştirme için öneriler sunar, uygular.

Tüm bu kurallar ve bakış açıları; hem kendi ürettiğimiz, hem partner tedarikçilerimize ürettirdiğimiz hem de temsil ettiğimiz Dünya markaları tarafından üretilen ürün ve hizmetler ile tasarım, formül, hammadde, paketleme, üretim, depolama sevkiyat, sergileme, pazarlama, iletişim, satış ve imhası da dahil olmak üzere her yönüyle ürün kalitesi için geçerlidir.

Berna ACAR

Genel Müdür

21/09/2020