Ülkemizde kırtasiye sektörünün gelişimini bir misyon olarak gören UMUR Kırtasiye, faaliyetlerini bu bakış açısıyla şekillendirmiş ve sektörün büyümesine öncülük etmiştir. 1994 yılında, dünyanın en büyük yapıştırıcı markalarından UHU’nun Türkiye temsilciliğini alarak kırtasiye sektörüne giriş yapan UMUR, geçen süre içerisinde, her biri alanında lider uluslararası 12 marka ile birlikte kendi yarattığı 6 markayı bünyesine katmıştır. Sektörün en geniş marka ve ürün portföyüne sahip olan UMUR Kırtasiye, tüketicilere değişik ihtiyaçlara cevap veren 8.000’e yakın ürün çeşidi sunmaktadır.

Kırtasiye alanında Türkiye’nin en geniş satış ekibine sahip olan ve düzenli ziyaretlerle ülkenin dört bir yanındaki perakende noktalarına ulaşan UMUR Kırtasiye, lojistik alanındaki yatırımları ve etkin dağıtım sistemiyle de sektörde önemli bir fark yaratmıştır.

Öncü çalışmalarıyla Türkiye’de kırtasiye kullanımını artıran UMUR Kırtasiye, sektörün kalite standardını sürekli yukarı taşımaktadır. Sektöre ‘hizmet kalitesi’ getiren grubumuz, birebir ve kapsamlı müşteri hizmeti, zengin ürün çeşitliliği, yaygın dağıtım ağı ve SAP altyapısıyla iş ortaklarına ve tüketicilere en iyiyi sunmak için yatırımlarına devam etmektedir.

Yıllar içinde sayıları hızla artan marka temsilcilikleri, UMUR Kırtasiye’nin sektörde özel bir konuma sahip olmasını sağlamıştır. Dünyanın en büyük kırtasiye markalarından 12’sini portföyünde bulunduran grubumuz, bir yandan markaların uluslararası stratejilerini Türkiye’de uygularken, diğer yandan yerel stratejiler de oluşturmaktadır. Her marka, reklamdan halkla ilişkilere, saha etkinliklerinden özel projelere “bütünleşik pazarlama” yaklaşımıyla desteklenmektedir.

UMUR Kırtasiye, kırtasiye perakendecilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla 70 kişilik kapsamlı bir satış organizasyonu kurmuştur. Teknolojik donanıma sahip saha satış temsilcileri, Türkiye genelinde 7.000’den fazla kırtasiye perakendecisine düzenli ziyaretlerle ulaşmakta ve hizmet sunmaktadır.

SAP altyapısıyla, tüm perakende noktaları özelliklerine ve ihtiyaçlarına göre CRM Müşteri Veritabanı’na kaydedilip sınıflandırılmakta ve bu verilerden hareketle müşterilere özel çözümler sunulmaktadır.

Etkin Lojistik Yönetimi

Müşterileri için ‘hız’ın ve ‘zamanında teslimat’ın önemini bilen UMUR Kırtasiye, lojistik yatırımlarıyla bu ihtiyaçlara en iyi şekilde cevap vermekte, sipariş alımından teslimata tüm sürecin hızlı ve etkin bir şekilde yürümesini sağlamaktadır.

İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan 21.000 m2 büyüklüğündeki depomuzun yönetimi, SAP WM (Depo Yönetimi) modülü ile barkod sisteminde yapılmaktadır. Ürün barkodlamasının amacı, ülkenin her köşesine hatasız ve hızlı sipariş teslimatıdır. Bunun için, teknolojik altyapının yanı sıra özel bir ekip ve belli kriterlere sahip anlaşmalı lojistik firmalarından da yararlanılmaktadır.

Kilometre Taşlarımız

  • UHU Temsilciliği

    UHU markasının Türkiye temsilciliği 1994 yılında alındı.

  • Standardgraph Temsilciliği

    Standardgraph markasının Türkiye temsilciliği 1997 yılında alındı.

  • Umur Collection Üretimi Başladı

    Umur Collection markalı ürünlerin üretimine 1999 yılında başlandı.

  • Stabilo Temsilciliği

    Stabilo markasının Türkiye temsilciliği 2000 yılında alındı.

  • Durable Temsilciliği

    Durable markasının Türkiye temsilciliği 2002 yılında alındı.

    Avery Temsilciliği
    Avery markasının Türkiye temsilciliği 2002 yılında alındı.

  • Schollershammer Temsilciliği

    Schollershammer markasının Türkiye temsilciliği 2003 yılında alındı.

  • Pilot Temsilciliği

    Pilot markasının Türkiye temsilciliği 2004 yılında alındı.

    Umix Piyasaya Sunuldu
    Umix markası 2005 yılında piyasaya sunuldu.

  • Arofol Piyasaya Sunuldu

    Arofol markası 2005 yılında piyasaya sunuldu.

  • Notix Piyasaya Sunuldu

    Notix marka kendinden yapışkanlı not kağıtları 2007 yılında piyasaya sunuldu.

  • Craft and Arts Piyasaya Sunuldu

    Craft and Arts markası 2008 yılında piyasaya sunuldu.

  • Samsonite Temsilciliği

    Samsonite markasının Türkiye temsilciliği 2014 yılında alındı.

    High Sierra Temsilciliği
    High Sierra markasının Türkiye temsilciliği 2014 yılında alındı.

    Trendix Piyasaya Sunuldu
    Trendix markası 2014 yılında piyasaya sunuldu.

    Y-Plus Temsilciliği
    Y-Plus markasının Türkiye temsilciliği 2014 yılında alındı.

  • Artwork Piyasaya Sunuldu

    Artwork markası 2015 yılında piyasaya sunuldu.